BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wanagos Marzena (Akademia Morska w Gdyni)
Tytuł
Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim
Services of Water Tram on the Gulf of Gdansk as a Result of the Cooperation of Local Government in the Pomeranian Province
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 56, s. 305-314
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie.
Słowa kluczowe
Transport tramwajowy, Transport wodny, Turystyczne atrakcje, Komunikacja tramwajowa, Samorząd terytorialny
Tram transport, Water carriage, Tourist attraction, Tram transport, Local government
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Od czterech lat w sezonie letnim uruchamiane są tramwaje wodne pełniące funkcję komunikacji wodnej i atrakcji turystycznej Zatoki Gdańskiej. Tramwaje wodne pływają między przystaniami w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Jastarni i Helu. Projekt ten powstał z inicjatywy władz samorządów województwa pomorskiego. Popularność rejsów jest bardzo wysoka. Z usług tramwaju wodnego korzystają zarówno turyści, jak i mieszkańcy regionu. Z perspektywy czasu aktualnym problemem wydaje się próba oceny inicjatywy oraz usług tego środka transportu.(abstrakt oryginalny)

For four years, during the summer season there are water trams on the Gulf of Gdansk, serving as a communications and local tourist attractions. Trams operate between water harbors in Gdansk, Gdynia, Sopot, Hel and Jastarnia. This project is an initiative of the local authorities, the Pomeranian Voivodeship. The popularity of these cruises is very high. Both tourists and inhabitants of the region use services of the water tram. From a time perspective, the current problem seems to be an attempt to evaluate this initiative and the services rendered by this mean of transport.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Miotke-Dzięgiel, Turystyka morska, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2002.
  2. T. Jednorał, Wybrane zagadnienia ekorozwoju Półwyspu Helskiego i Zatoki Puckiej, Wyd. Instytutu Morskiego, Gdańsk - Szczecin 1993.
  3. M. Krzyżanowski, I. Redman, Z. Sójka, Żegluga morska 2000. Tendencje przemian, Wyd. Morskie, Gdańsk 1980.
  4. A. Kucińska, Ocena zadowolenia klienta jako element analizy skuteczności systemu zarządzania jakością, "Zarządzanie Przedsiębiorstwem" 2009, nr 1.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu