BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gębarowski Marcin (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
Tytuł
Sport jako element działań promocyjnych polskich miast
Sport as the Element of Promotional Activities of Polish Cities
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 56, s. 337-345, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie.
Słowa kluczowe
Sport, Promocja miasta, Promocja
Sport, City promotion, Promotion
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono możliwości, jakie istnieją przed polskimi miastami w zakresie prowadzenia działań promocyjnych odwołujących się do świata sportu. Zidentyfikowano przy tym bariery wiążące się z wykorzystaniem sportu w działaniach wizerunkowych miast. Egzemplifikacji dokonano na podstawie kilku wybranych ośrodków miejskich.(abstrakt oryginalny)

The paper presents the possibilities for Polish cities in the scope of leading promotional actions referring to sport. In addition, the barriers of using sport in image creation of the cities are identified. The author makes the exemplification on the basis of a few chosen cities. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Semrau, M. Bogdanowicz, Sport w wielkim mieście, "Visual Communication" 2009, nr 8, s. 26.
  2. M. Piątek, Antymistrzostwa, "Polityka" 2009, nr 40(2725), s. 100.
  3. D. Kalinowska, Strefa kibica, "Press" 2008, nr 12(155), s. 98.
  4. R. Zygmunt, Euro 2008 według UEFA, "Euro 2012. Polska-Ukraina" dodatek do "Press" 2008, nr 11(156), s. PL10.
  5. M. Dobosz, Mistrzowskie miasta, "Sport" - dodatek do "Media&Marketing Polska" 2008, nr 2, s. 21.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu