BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zatwarnicka-Madura Beata (Katedra Marketingu, Politechnika Rzeszowska)
Tytuł
Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy
Marketing Targeting at Women vs. Pink Color
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 54, s. 165-172, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
Słowa kluczowe
Marketing, Kobieta, Badania marketingowe, Badania konsumenckie, Przedsiębiorstwo
Marketing, Woman, Marketing research, Consumer research, Enterprises
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano podstawy marketingu skierowanego do kobiet, istotę koloru w marketingu i psychologiczne badania dotyczące oddziaływania koloru różowego. Przedstawiono w nim również kilka etapów ewolucji wykorzystania koloru różowego, wpływ koloru różowego na małe dziewczynki oraz wybrane praktyki działania przedsiębiorstw w obszarze stosowania koloru różowego(abstrakt autora)

The paper presents the bases of marketing targeting at women, the importance of color in marketing and psychological research on pink color influence. There are also featured some stages of evolution of pink color application and the influence of pink on little girls and the enterprise activity in the area of pink color usage(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M.J. Silverstein, K. Sayre, Women want more, How to capture your share of the word's largest, fastestgrowing market, Boston Consulting Group, HarperCollins Publishers, New York 2009
  2. M. Barletta, Marketing skierowany do kobiet, Cedewu Wydawnictwa Fachowe, Warszawa 2003
  3. B. Brennan, Why She Buys: The New Strategy for Reaching the World's Most Powerful Consumers, New York 2009
  4. J. Dobrowolska, Jak skutecznie złowić kobietę w sieci?, "Marketing w Praktyce" 2009, nr 11.
  5. B. Brennan, Why She Buys: The New Strategy for Reaching the World's Most Powerful Consumers, New York 2009,
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu