- Autor
- Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
- Tytuł
- Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych
Young Customers as the Television Advertising Receivers - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 54, s. 187-194
- Tytuł własny numeru
- Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
- Słowa kluczowe
- Młodzież, Reklama telewizyjna, Reklama, Konsument
Youth, Television advertising, Advertising, Consumer - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Reklama kierowana do młodych odbiorców powinna uwzględniać specyficzne rozwiązania wynikające z cech charakterystycznych grupy docelowej. W ramach opracowania autorka porusza tę kwestię, starając się w oparciu o przegląd dostępnych w literaturze wyników badań wskazać na podstawowe zasady konstruowania skutecznej reklamy, wiążąc je z uwarunkowaniami rozwojowymi młodych konsumentów.(abstrakt autora)
Advertising targeting to young consumers needs specific principles and should assumed determinants of the targeted market. The study is a presentation of the collected research results which concentrate on young consumers as the television advertising viewers. Results of the research allow making a summarize of the main elements of commercials taking into consideration the development stages of young customers(author's abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- D Vakratsas, T. Ambler, How Advertising Works: What Do We Really Know? "Journal of Marketing" 1999, Vol. 63, No. 1,
- M. Przetacznik-Gierowska, G. Makiełło-JarŜa, Psychologia rozwojowa i wychowawcza wieku dziecięcego, WSiP, Warszawa 1992,
- D.J. Roedder, Consumer Socialization of Children: A Retrospective Look at Twenty-five Years of Research, "Journal of Marketing Research" 1999, Volume 26
- H. Bee, Psychologia rozwoju człowieka, Zysk i S-ka, Poznań 2004
- A. Ryłko-Kurpiewska, Dziecko - odbiorca traktowany instrumentalnie, "Marketing w Praktyce" 2004, nr 8,
- A. Dalidowicz, Dzieci a reklama telewizyjna, "Marketing i Rynek" 2002, nr 5
- P. Meyer, NextKids: Za co dzieci lubią reklamy, "Brief" 2003, nr 47
- V.K. Prasad, L.J. Smith, Television Commercials in Violent Programming: An Experimental Evaluation of Their Effects on Children, "Journal of the Academy of Marketing Science" 1994, Vol 22, No. 4
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol