BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ostrowska Izabela (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych
Assessment of Effectiveness of Loyalty Programs in Shaping the Loyalty in the Segment of Young Adults
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 54, s. 249-262, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Młodzież
Loyalty programs, Youth
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań własnych, dotyczących oceny skuteczności programów lojalnościowych w odniesieniu do segmentu młodych dorosłych (osoby w wieku 18-29 lat). Przeanalizowano między innymi ich popularność w badanym segmencie rynku, przyczyny przynależności młodych klientów do programów, ocenę nagród oferowanych w programach, a także ich skuteczność w kreowaniu przywiązania do marki.(abstrakt autora)

The paper presents the results of the study regarding the evaluation of the effectiveness of loyalty programs in relation to the segment of Young Adults (aged 18-29). The author has analyzed, among other things, their popularity in the surveyed segment of the market, causes of belonging young clients to the programs, evaluation of prizes offered in the programs and their effectiveness in building brand loyalty.(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. G. Leszczyński, P. Kwiatek, Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami, w: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, red. O. Witczak, CeDeWu, Warszawa 2007,
  2. R. Lacey, J.Z. Sneath, Customer Loyalty Programs: Are They Fair to Customers? "Journal of Consumer Marketing" 2006,
  3. P. Kwiatek, Programy lojalnościowe, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2007
  4. A. Łapeta, Programy bez gwarancji lojalności, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 10
  5. A. Fazlagić, Uwaga lojalny klient, "Modern Marketing" 2004, nr 1
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu