- Autor
- Ostrowska Izabela (Uniwersytet Szczeciński)
- Tytuł
- Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych
Assessment of Effectiveness of Loyalty Programs in Shaping the Loyalty in the Segment of Young Adults - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 54, s. 249-262, rys.
- Tytuł własny numeru
- Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
- Słowa kluczowe
- Programy lojalnościowe, Młodzież
Loyalty programs, Youth - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W artykule zaprezentowano wyniki badań własnych, dotyczących oceny skuteczności programów lojalnościowych w odniesieniu do segmentu młodych dorosłych (osoby w wieku 18-29 lat). Przeanalizowano między innymi ich popularność w badanym segmencie rynku, przyczyny przynależności młodych klientów do programów, ocenę nagród oferowanych w programach, a także ich skuteczność w kreowaniu przywiązania do marki.(abstrakt autora)
The paper presents the results of the study regarding the evaluation of the effectiveness of loyalty programs in relation to the segment of Young Adults (aged 18-29). The author has analyzed, among other things, their popularity in the surveyed segment of the market, causes of belonging young clients to the programs, evaluation of prizes offered in the programs and their effectiveness in building brand loyalty.(author's abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- G. Leszczyński, P. Kwiatek, Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami, w: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, red. O. Witczak, CeDeWu, Warszawa 2007,
- R. Lacey, J.Z. Sneath, Customer Loyalty Programs: Are They Fair to Customers? "Journal of Consumer Marketing" 2006,
- P. Kwiatek, Programy lojalnościowe, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2007
- A. Łapeta, Programy bez gwarancji lojalności, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 10
- A. Fazlagić, Uwaga lojalny klient, "Modern Marketing" 2004, nr 1
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol