BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zastempowski Maciej (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Tytuł
Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego
Competitive Instruments Used by SME Enterprises in the Days of Financial Crisis
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 145-152
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Rozwój gospodarczy a małe i średnie przedsiębiorstwa, Kryzys finansowy, Konkurencja
Small business, Economic development and small business, Financial crisis, Competition
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano najczęściej stosowane instrumenty konkurowania wykorzystywane przez małe i średnie przedsiębiorstwa regionu kujawsko-pomorskiego. Zostały one omówione z perspektywy zmiany ich znaczenia w efekcie wpływu światowego kryzysu finansowego.(abstrakt oryginalny)

The paper presents the most popular competitive instruments used by small and mediumsized enterprises of Kujawsko-Pomorskie region. They have been discussed from the perspective of the possible change of their meaning in the effect of world financial crisis influence. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Needle, Business in Context: An introduction to business and its environment, Chapman&Hall, London 1993.
  2. H. Simon, 33 sposoby na kryzys gospodarczy. Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy, Difin, Warszawa 2009.
  3. P. Macierewicz, Wyskakujemy z dołka, "Gazeta Wyborcza" z 18.12.2009.
  4. W. Gadomski, Skutki światowego kryzysu finansowego dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, w: Raport o stanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2007-2008, red. A. Żołnierski, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2009, s. 95.
  5. E. Glapiak, J. Kurasz, Zielona wyspa na czerwonym morzu, "Rzeczpospolita" z 3.12.2009.
  6. M.J. Stankiewicz, Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalnych, TNOIK "Dom Organizatora", Toruń 2002.
  7. Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
  8. M. Haffer, Instrumenty konkurowania, w: Budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa, red. M.J. Stankiewicz, TNOIK "Dom Organizatora", Toruń 1999, s. 52.
  9. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing, PWE, Warszawa 2000.
  10. E. Michalski, Marketing, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu