BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ratajski Ryszard (Politechnika Koszalińska)
Tytuł
Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin
The Role of Marketing in Developing Municipal Services Exemplified on the Example Ofpgk Sp. z o.o Koszalin
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 239-247
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Usługi komunalne, Marketing
Communal services, Marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Marketing w doskonaleniu usług komunalnych to przede wszystkim odpowiednie opracowanie i dobór oferty usługowej dla poszczególnych segmentów rynku oraz analiza popytu na poszczególne usługi. Oznacza on także orientację, której celem jest zachowanie znaczącej pozycji na rynku, budowanie zaufania klientów co do jakości oferowanych usług, dostosowanie usług do oczekiwań klientów.(abstrakt oryginalny)

Marketing in developing municipal services in connected with a proper selection and planning of a wide range of offered services as well as analyzing demands for them in the various market segments. These activities are also aimed at preserving an important position in the market, winning thrust in the offered services and adjust them to clients' expectations.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. T. Sztucki, Marketing przedsiębiorcy i menedżera, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1996.
  2. M. Otte, Marketing, Spółka Gratis, Wrocław 1991.
  3. L. Garbarski, S. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing, PWE, Warszawa 1994.
  4. J. Musiałkiewicz, Marketing, Wyd. Ekonomik, Warszawa 2000.
  5. Z. Dowgiałło, Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorcy w warunkach rynku, Wyd. Znicz, Szczecin 1993.
  6. A. Augustowska, Co zrobić z przeterminowanymi lekarstwami?, "Gazeta Wyborcza" z 7-8 sierpnia 2004.
  7. J.T. Russell, W.R. Lane, Reklama, Wyd. Felberg SJA, Warszawa 2000.
  8. J. Beliczyński, Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą, Antykwa, Kraków 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu