BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rucińska Danuta (Uniwersytet Gdański), Bogucka-Kwella Justyna
Tytuł
Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych
Trends in Marketing Campaigns on the Digital Cameras Market in Poland
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 249-254
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Marketing
Advertising campaign, Marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano specyfikę i dokonano przeglądu kampanii marketingowych na polskim rynku aparatów cyfrowych. Prezentacji problemu dokonano w oparciu o badania własne, systematycznie prowadzone od 2005 r. i aktualną praktykę zawodową. Najbardziej marketingowo aktywną firmą na badanym rynku jest Nikon Polska, lider w branży. W czołówce znajduje się też aktywna w dziedzinie reklamy firma Sony, natomiast najmniej aktywną firmą jest Canon. Analiza działań marketingowych wskazuje, iż rynkowe trendy zmierzają ku reklamowym kampaniom telewizyjnym i public relations w środowisku internetowym.(abstrakt oryginalny)

The paper presents the specificity and an inspection of marketing campaigns on the Polish market of digital cameras. The issue is presented on the basis of own research, that has been conducted since 2005. The most active company, concerning marketing actions, is Nikon Polska, which is the leader in the sector. Other active company is Sony, and the least active company is Canon. Analysis of trends in marketing activities shows that the market trends go towards campaigns on television and action from area public relations in the Internet environment.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu