- Autor
- Chrąchol Urszula (Uniwersytet Szczeciński)
- Tytuł
- Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów
Multipartners Programs as Following Stage under Construction Loyalty - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 54, s. 291-297
- Tytuł własny numeru
- Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
- Słowa kluczowe
- Klient, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe
Customer, Customer loyalty, Loyalty programs - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Programy multipartnerskie stanowią coraz częściej spotykane narzędzie w budowaniu lojalności klienta oraz poznawaniu jego preferencji nabywczych. W artykule przeanalizowano zagadnienie programów multipartnerskich w ujęciu teoretycznym oraz praktycznym na rynku polskim, na przykładzie programów Premium Club, Payback oraz Toyota More. Przytoczono takŜe wyniki badań nad popularnością narzędzia, jakim jest program multipartnerski, oraz doborem partnerów do programu(abstrakt autora)
Multipartners programs are increasingly common tool for building customer loyalty and knowledge of purchasing preferences. The paper examines the issue of multipartners programs in theory and practice in the Polish market, based on the examples of Premium Club, Payback, and Toyota More programs. There are also quoted the results of research into popularity of tool which is a multipartners program and selection of partners for the program(author's abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- W. Urban, D. Siemieniako, Lojalność klientów; Modele, motywacja, pomiar, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2008,
- P. Kwiatek, Programy lojalnościowe; budowa i funkcjonowanie, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2007
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol