- Autor
- Gołąb Edyta (Politechnika Gdańska)
- Tytuł
- Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich
The Higher Level Relationships Building Process as Method of Competition on the Hotel Services Market - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 54, s. 321-330, tab.
- Tytuł własny numeru
- Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
- Słowa kluczowe
- Hotelarstwo, Rynek, Konkurowanie na rynkach branżowych, Relacje organizacja-otoczenie
Hotel industry, Market, Competitiveness of products, Organization-environment relations - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono programy lojalnościowe jako główne narzędzie pozwalające na budowanie trwałych relacji z klientami. Programy te przedstawiono na przykładzie rynku usług hotelarskich. Są to programy stosowane przez Grupę Hotelową Orbis - największą grupę hotelową w Polsce. Tworzenie relacji wyŜszego stopnia ukazano jako sposób osiągnięcia przewagi konkurencyjnej(abstrakt autora)
The paper presents a loyalty programs as a tool of building strong relationships with the customers. These programs have been presented on the example of the hotel services market. These programs are used by Orbis Hotels Group - the biggest hotel chain in Poland. The process of building higher level relations was shown as a method which helps to achieve competitive advantage.(author's abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- A. Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1996
- M. Mitręga, Marketing relacji. Teoria i praktyka, Wydawnictwa Fachowe Cedetu.pl, Warszawa 2008
- Analizy trzech wybranych programów Grupy Hotelowej Orbis dokonano równieŜ w: E. Gołąb, Programy lojalnościowe jako narzędzie tworzenia i kształtowania relacji z klientami na przykładzie wybranych programów Grupy Hotelowej Orbis, w: Zarządzanie przedsiębiorstwem, red. E. Skawińska, Monografia, Instytut InŜynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, Poznań 2007
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol