BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Petrykowska Joanna (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Tytuł
Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań
The Influence of Television Advertising on Consumers Behavior
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 455-461, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Reklama telewizyjna, Zachowania klientów, Zachowania konsumenta
Television advertising, Customer behaviour, Consumer behaviour
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W niniejszym opracowaniu przedstawione zostały wyniki badania dotyczącego wpływu reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą metody ankiety bezpośredniej na próbie 250 osób. Respondentami były osoby mieszkające na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.(abstrakt oryginalny)

The aim of the paper is to present results of research concerning the influence of television advertising on consumers' behavior. The survey was conducted with the questionnaire method on the sample of 250 respondents from kujawsko-pomorskie voivodeship.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Brak
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu