- Autor
- Jankowski Jarosław (Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie)
- Tytuł
- Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach
Success Factors for Virtual Worlds Marketing - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 513-525, il., rys., tab.
- Tytuł własny numeru
- Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
- Słowa kluczowe
- Internet, Marketing, Kampanie reklamowe
Internet, Marketing, Advertising campaign - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Wirtualne światy stanowią jeden z obszarów zainteresowania firm realizujących kampanie marketingowe w mediach interaktywnych. Wiele uwarunkowań powoduje, że integracja działań z tymi systemami nie jest prosta i wymaga uwzględnienia elementów, które w innych obszarach nie występują. W artykule przedstawiono analizę uwarunkowań oraz zidentyfikowano główne czynniki, które wpływały na przebieg kampanii i na ich efekty.(abstrakt oryginalny)
Virtual worlds are one of the areas of interest to companies pursuing marketing campaigns in interactive media. A number of conditions causes the integration of these systems is not easy and requires the inclusion of elements that in other areas do not occur. The paper presents the analysis of conditions and identifies the main factors that influenced the course of the campaign and their effects.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol