BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kos Barbara (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Tytuł
Sponsorowane społeczności internetowe
Organization-Sponsored Online Communities
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 527-538, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Sponsoring
Social networking, Sponsoring
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Rosnąca popularność społeczności internetowych (najczęściej przybierających postać for internetowych, portali lub grup dyskusyjnych) zaczyna wzbudzać coraz większe zainteresowanie ze strony przedsiębiorstw, szukających nowych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów oraz próbujących zwiększyć swoją konkurencyjność na nowym rynku (e-rynku). Coraz częściej można w Internecie spotkać dedykowane (sponsorowane) społeczności internetowe hostowane przez dane przedsiębiorstwa i poświęcone produktom danego przedsiębiorstwa bądź tematyce zbliżonej do branży, w której organizacja hostująca działa. W artykule zostaną przybliżone niektóre aspekty sponsorowanych społeczności internetowych i problemy związane z ich efektywnym zarządzaniem.(abstrakt oryginalny)

Increasing popularity of internet communities (mostly internet forums, portals and newsgroups) begins to draw increasing attention of companies, looking for new ways to reach potential customers and attempting to boost competitive ability on new market - dubbed "e-market". Dedicated (and sponsored) Internet communities become more frequent. Such communities are hosted by respective companies and are committed to company products or, in broader approach, company sector of interest. The paper outlines some aspects of sponsored internet communities and issues concerning their effective management.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu