BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rudzewicz Adam (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)
Tytuł
Funkcjonowanie e-handlu w Polsce
E-Trade Functioning in Poland
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 551-560, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny
e-commerce
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Internet zmienia oblicze handlu w Polsce. E-handel staje się coraz popularniejszy. Cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród klientów bez względu na płeć, wiek czy dochód. Decydują o tym konkurencyjne ceny, oszczędność czasu i wygoda zakupów. Jednak w sieci należy być bardzo ostrożnym. Nie każdy podmiot jest uczciwy i rzetelny.(abstrakt oryginalny)

Internet is changing trade in Poland. E-commerce is becoming increasingly popular and has a lot of interest among customers, regardless of sex, age or income. This results from the competitive prices, saving time and convenience shopping. However, one should be very careful in the network. Not every seller is a fair and equitable.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu