BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rybowska Agnieszka (Akademia Morska w Gdyni)
Tytuł
Profil konsumenta aukcji internetowych
Internet Auctions Consumer's Profile
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 561-568, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Aukcje internetowe, Profil konsumenta
Internet auctions, Customer profile
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Wraz z powstaniem nowej formy sprzedaży pojawił się na rynku nowy typ konsumenta - użytkownik aukcji internetowych. Poznanie tego konsumenta pozwoli na dostosowanie oferty serwisów aukcyjnych do potrzeb klienta. Konsumentem aukcji internetowych jest młody, wykształcony mężczyzna, mieszkający w dużym lub średnim mieście. (abstrakt oryginalny)

Along with creation of a new form of sale a new kind of consumer emerged - internet auctions user. Recognition of this consumer would allow customizing auction services offer to client's needs. Internet auctions consumer is a young, well educated male, living in large or middle size town.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu