BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rzemieniak Magdalena (Politechnika Lubelska)
Tytuł
Marketingowe aspekty Second Life
Marketing Aspects of Second Life
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 569-578, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Produkt wirtualny, Gry komputerowe, Internet, Serwis internetowy, Marketing
Virtual product, Computer games, Internet, Website, Marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Przedmiotem niniejszego artykułu jest analiza wirtualnego świata o nazwie Second Life. W artykule przedstawiony został wymiar osobowy oraz ekonomiczny tego przedsięwzięcia. Krótko zaprezentowano powszechną obecność plików audio i wideo w Internecie, profile internautów oraz poszukiwane przez nich pliki audio i wideo. Przedstawiono również serwisy typu wiki, dziennikarstwo obywatelskie oraz zainteresowanie firm światem SL.(abstrakt oryginalny)

The paper analyses the virtual world which the name "Second Life". The paper presents human and economic dimensions of Second Life enterprise. The author of the paper shortly describes general presence of audio and video files in the internet, internet users' profiles and audio and video files wanted by users. There are also presented internet services of wiki type, citizen journalism and companies' interest of Second Life world.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu