BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymański Grzegorz (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku
Social Media Marketing as Factor of the Competitive Advantage on the Modern Market
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 55, s. 589-597, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Marketing wirusowy, Pozycjonowanie, Przewaga konkurencyjna
Social media, Viral marketing, Positioning, Competitive advantage
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Marketing społecznościowy oraz pozycjonowanie stron (SEO) stanowią coraz większy udział kampanii marketingowych, których celem jest zwiększanie popularności i używalności firmowych portali internetowych zarówno poprzez bezpośrednie zdobywanie klientów oraz zwiększanie liczby odwiedzin, jak również poprzez zdobywanie linków prowadzących do firmowego serwisu, które w znaczny sposób zwiększa pozycję strony w wyszukiwarkach. Prostota personalizacji reklam w serwisach społecznościowych staje się coraz chętniej wykorzystywana jako forma internetowej promocji.(abstrakt oryginalny)

Social media marketing and search engine marketing make up more and more larger part of the marketing campaigns. The purpose of these campaigns is increasing popularity and usability of company web pages both by direct customers getting and increasing the number of the website visits as well as by capturing links leading to the company webpage, which increase, in a considerable way, the position of the page in search engines. Simplicity of the personalization of advertisements in social websites is a factor of increasing popularities of this form of the Internet promotion. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu