BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawłowski Maciej (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
E-commerce jako kierunek dywersyfikacji działalności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
E-Commerce as A Way of Diversification for Micro, Small and Medium Enterprises
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 50, s. 281-288, rys.
Tytuł własny numeru
Strategie zarządzania mikro i małymi przedsiębiorstwami . Mikrofirma 2010
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Dywersyfikacja, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Mikroprzedsiębiorstwo
e-commerce, Diversification, Small business, Micro-enterprise
Uwagi
summ.
Abstrakt
Rozpatrując obszar e-commerce jako rynek dostaw, przedsiębiorstwo posiada łatwy i szybki dostęp do informacji o asortymencie, oszczędzając tym samym czas i pieniądze. Dwudziestoczterogodzinny dostęp do witryn internetowych, wysoka ich liczebność oraz nieskomplikowana struktura organizacyjna przedsiębiorstw internetowych należą do czynników wpływających na atrakcyjność handlu elektronicznego.(fragment tekstu)

The paper presents a brief essence of e-commerce sector in Polish economy. The main consideration was given to SME as main members of this system.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. C.M. Olszak, Systemy e-commerce. Technologie internetowe w biznesie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2004.
  2. B. Księżopolski, Z. Kotulski, Zagrożenia procesów komunikacyjnych w e-commerce oraz sposoby przeciwdziałania, w: Informatyka narzędziem współczesnego zarządzania, Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, Warszawa 2004, s. 247.
  3. A. Budziewicz, A. Drab-Kurowska, E-commerce jako element wspomagający funkcjonowanie krajowego operatora pocztowego w obliczu globalizacji, w: Przemiany i perspektywy polskich przedsiębiorstw w dobie integracji z Unią Europejską, red. K. Piech, G. Szczodrowski, Instytut Wiedzy, Warszawa 2003, s. 307.
  4. M. Idzikowski, Wybrane aspekty użyteczności i funkcjonalności witryny typu e-commerce, w: Systemy wspomagania organizacji SWO 2006, red. T. Porębska-Miąc, H. Sroka, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu