BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalska-Dudek Izabela (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Przeorek-Smyka Renata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Miejsce nowoczesnych kanałów sprzedaży w projektowaniu strategii dystrybucji biur podróży
Modern Distrubution Channels in the Process of Creating Distrubution Stategies of Travel Agencies
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012, nr 3(19), s. 63-73, rys.
Słowa kluczowe
Biuro podróży, Strategie dystrybucji, Kanały dystrybucji, Rynek usług turystycznych
Travel agency, Distribution strategies, Distribution channels, Tourism services market
Uwagi
summ.
Abstrakt
Ogniwami w systemie dystrybucji usług turystycznych są wszystkie przedsiębiorstwa biorące udział w rozprowadzaniu produktu turystycznego do ostatecznych odbiorców na rynku. Wśród nich można wyróżnić: touroperatorów, agentów i inne podmioty (organizacje specjalistyczne, lokalne biura zakwaterowania, giełdy i targi turystyczne, hipermarkety).(fragment tekstu)

Process of creating travel agencies distribution strategies intends to state proper - for target market - time and place of tourism services sale. It is mostly executed by the choice of accurate distribution channels. In the time of raising competition, growth and changeability of customer expectations, travel agencies are forced to constant modernization of theirs distribution channels. The hereby paper presents the survey of modern distribution channels, which can help travel agencies to diversify the ways of tourism services distribution.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Kaczmarek, A. Stasiak, B. Włodarczyk, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie, Warszawa 2005.
  2. A. Oleksiuk, Marketing usług turystycznych, Warszawa 2007.
  3. Przedsiębiorstwo turystyczne, red. A. Rapacz, Warszawa 2007.
  4. I. Michalska-Dudek, R. Przeorek-Smyka, Marketing biur podróży, Warszawa 2010.
  5. F. Furman, Alternatywa dla systemów globalnych, w: "Wiadomości Turystyczne" 2007, nr 136 (10), s. 15.
  6. J. Nalazek, Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym, Warszawa 2010.
  7. A. Czubała, Dystrybucja produktów, Warszawa 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1644-0501
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu