BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stepaniuk Krzysztof (Politechnika Białostocka)
Tytuł
Ocena dostępności stron internetowych obiektów bazy noclegowej w gminie Białowieża w wyszukiwarce Google
The Google Search Engine Visibility Analysis of Accommodation Facilities Internet Sites in Białowieża Commune
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012, nr 3(19), s. 75-83, tab.
Słowa kluczowe
Hotelarstwo, Witryny internetowe
Hotel industry, Internet websites
Uwagi
summ.
Abstrakt
celem niniejszego opracowania jest określenie i przeanalizowanie dostępności (pozycji) wybranych witryn internetowych, prezentujących ofertę noclegową hoteli, pensjonatów i gospodarstw agroturystycznych w gminie Białowieża, na przykładzie popularnej wyszukiwarki Google.(fragment tekstu)

The article contains the analysis of Google Search Engine Visibility of accommodation facilities Internet Sites in Białowieża Commune. The thirteen combination of most popular keywords were analyzed. The obtained results suggest that only a little part of these objects, especially guest house and agritourist farms websites are highly visible in Google search engine. The hotels websites are highly visible only with strongly relevant keywords sentence.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M.A. Rastrollo, P. Alarcon, The Competitiveness of Traditional Tourist Destinations in the Information Economy, w: Proceedings of the International Conference on Information and Communication Technologies in Tourism 2000, New York, Springer-Verlag 2000, s. 209-217.
  2. B.P. Shah, Search Engine Visibility of National Tourism Promotion Websites: A Case of Nepal, Proceedings of the 3rd International Conference on Theory and Practice of Electronic Governance, ACM International Conference Proceeding Series 322, New York2009, s. 287-292.
  3. J. Espadas, C. Calero, M. Piattini, Web site visibility evaluation, "Journal of the American Society for Information Science and Technology" nr 59 (11), s. 1727-1742.
  4. H. Zhao, W. Meng, C. Yu, Automatic extraction of dynamic record sections from search engine result pages, Proceedings of the 32nd international conference on Very large data bases. Research 28: Search applications, Seoul, Korea 2006, s. 989-1000.
  5. D.C. Green. Search Engine Marketing: Why it benefi ts us all, "Business Information Review" 2003, nr 20, s. 195.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1644-0501
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu