BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bielawa Anna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych
Motivating Employees in the Management of Service Quality of Service and Repair in Authorized Car Services
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2014, nr 38 T.1, s. 97-111, tab., bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Usługi, Motywowanie pracowników, Serwis samochodowy
Quality management, Services, Motivating employees, Automobile repairs
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań, które przeprowadzono w autoryzowanych serwisach samochodowych. Zaprezentowano formy motywowania pracowników w tych podmiotach oraz stopień satysfakcji z zastosowanych narzędzi motywacji. Przedstawiono również samoocenę jakości świadczonych usług serwisowo-naprawczych dokonaną przez pracowników i zaproponowano rozwiązania, których wdrożenie usprawnieni proces zarządzania i podniesie jakość usług. (abstrakt oryginalny)

The article presents the results of the research, which was conducted in authorized car services. It presents problems of motivating employees in these companies. It also describes a self-assessment quality of services of service and repair carried out by staff and proposed solutions, which the implementation may have an influence on improvement process management and improve the quality of services. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Griffin R.W., Podstawy zarządzania organizacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  2. Minzberg H., Zarządzanie, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012.
  3. Piechnik-Kurdziel A., Zarządzanie personelem jako narzędzie wzrostu efektywności przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie 1996, nr 466.
  4. Przedsiębiorstwo usługowe. Zarządzanie, red. B. Filipiak, A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
  5. Robbins S.P., Judge T.A., Zachowania w organizacji, PWE, Warszawa 2012.
  6. Szczepańska K., Kompleksowe zarządzanie jakością. TQM, Alfa-Wero, Warszawa 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2080-4881
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu