BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Przeorek-Smyka Beata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Cele promocji biur podróży i ocena ich realizacji
Promotion Goals of Travel Agencies and Evaluation of Its Execution
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009, nr 11, s. 141-152, rys., tab.
Słowa kluczowe
Promocja, Biuro podróży
Promotion, Travel agency
Uwagi
summ.
Abstrakt
Podstawowym celem artykułu jest identyfikacja celów stawianych przed komunikacją marketingową w biurach podróży, jak również ocena stopnia ich osiągnięcia.(fragment tekstu)

The article shows the division of promotion goals. It also describes aims of promotion, which are executed by travel agencies in two dimensions economical and psychographical. The article points out the effectiveness of promotional goals established by travel agencies. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firm, Warszawa 1996.
  2. R. Niestrój, Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Warszawa 1996.
  3. R. Kłeczek, W. Kowal, P. Waniowski, J. Woźniczka, Marketing. Materiały do ćwiczeń, Wroclaw 1992.
  4. Altkorn, Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1995.
  5. J. Bidlingmaier, Festlegung der Werbeziele. Handbuch der Werbung, red. K. Berens, Wiesbaden 1970.
  6. J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Warszawa 2001.
  7. . J. Łodziana-Grabowska, Efektywność reklam, PWE, Warszawa 1996.
  8. R. White, Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi, Business Press Sp. z o.o., Warszawa 1993.
  9. E. Duliniec, Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Warszawa 1995.
  10. A. Sznajder, Skuteczna reklama, Międzyborów 1992.
  11. A. Jachnis, J.F. Terelak, Psychologia konsumenta i reklamy, Bydgoszcz 1998.
  12. M. Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu, Wrocław 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1644-0501
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu