BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brak nazwisk aut. Praca zbiorowa (Agencja Badania Rynku i Opinii)
Tytuł
Rynek serów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2000, nr 2, s. 33-36
Słowa kluczowe
Artykuły spożywcze, Sery, Mleko, Rynek żywności, Rynek przetworów mlecznych, Mleczarstwo
Foodstuffs, Cheeses, Milk, Food market, Dairy market, Dairy
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Polskie mleczarstwo w ostatnim dziesięcioleciu przeszło znaczące zmiany. Stało się to wyjątkowo ważne wobec trwającego do 1996 r. spadku w produkcji i skupie mleka, przy jednoczesnym wzroście popytu na jego przetwory, co miało miejsce już w roku 1994. Starając się nadążyć za potrzebami rynku, firmy mleczarskie znacznie zwiększyły swoją produkcję we wszystkich asortymentach i gatunkach serów. Sery są bowiem jednym z głównych składników menu polskiego społeczeństwa. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu