BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Perenc Józef (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
Differences in Perceiving Marketing According to Research of Economy and Management Students from University of Szczecin
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 112-120, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Marketing, Studenci, Wyższe szkoły ekonomiczne
Marketing, Students, Higher economic schools
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Badania marketingowe wizerunku marketingu wykazują, że marketing nie jest już tak modną dyscypliną wśród studentów. W dzisiejszych czasach bardziej popularne są takie dyscypliny, jak informatyka czy logistyka. Wielu studentów (ponad 50%) jednak uważa, że rośnie popularność marketingu. W ich opinii marketing jest dyscypliną, która jest obiecująca, interesująca, lecz trudna do studiowania, gdyż niezbyt konkretna i niepraktyczna.(abstrakt oryginalny)

Marketing research of the image of marketing shows that marketing is not any more the popular discipline of study in students' opinion. Such disciplines like the computer science and logistics are more popular nowadays. Many students (over 50%) think popularity of marketing is growing. In students' opinions marketing is the discipline that is: promising, interesting but difficult to study, not concrete, not practical.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. E. Babbie: Badania społeczne w praktyce. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  2. R. Kłeczek: Problemy konceptualizacji zmiennych i wykorzystanie skal w badaniach wizerunku marki. W: Badania marketingowe. Red. K. Mazurek-Łopacińska. PWE, Warszawa 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu