BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Knapik Anna (Politechnika Częstochowska)
Tytuł
Calimeromarketing - filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców
Calimeromarketing as a Marketing Philosophy for Small Entrepreneurs
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 64-70
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Marketing przedsiębiorstwa, Mikroprzedsiębiorstwo
Enterprise marketing, Micro-enterprise
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule podjęto tematykę calimeromarketingu - koncepcji marketingowej proponowanej do realizacji małym firmom, tj. takim, w których zatrudnionych jest maksymalnie kilku pracowników, skupionych wokół przedsiębiorcy podejmującego wszystkie decyzje biznesowe. "Calimeromarketingowiec" to przedsiębiorca, który sam jest najważniejszym narzędziem marketingowym w swojej firmie. Calimeromarketing, ściśle związany z marketingiem partnerskim, public relations oraz marketingiem partyzanckim, jest interpretowany jako filozofia marketingowa dla małych firm, według której przedsiębiorca rozwija strategię opartą na koncepcji 5P, w której piątym elementem mieszanki marketingowej jest osobowość przedsiębiorcy(abstrakt oryginalny)

The paper presents the issue of "calimeromarketing" - a marketing concept suggested for small companies, i.e. employing a few people being managed by an owner of the company, who is also responsible for all business decisions. "Calimeromarketer" is an entrepreneur being the most important marketing tool in a company. "Calimeromarketing" is strictly related to partnership marketing, public relations and guerilla marketing and is interpreted as a marketing philosophy for small business, where entrepreneur develops strategy based on "5P" conception, including "personality" as the fifth element of marketing mix.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. E. Paduch: Wielki mały przedsiębiorca. http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=883 (4.06.2009).
  2. K. Romme: Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwa mogą być wielkie. Wydawnictwo MT Biznes Sp. z o.o., Warszawa 2005.
  3. J.H. Gordon: Relacje z klientem. Marketing partnerski. PWE, Warszawa 2001.
  4. R. Furtak: Marketing partnerski na rynku usług. PWE, Warszawa 2003.
  5. A. Payne: Marketing usług. PWE, Warszawa 1996.
  6. Ph. Kotler: Marketing od A do Z. PWE, Warszawa 2004.
  7. G. Górska: Marketing partnerski. PWE, Warszawa 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu