- Autor
- Lotko Aleksander (Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego)
- Tytuł
- Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym
Chosen Modifications of the Marketing-Mix in the Relationship Marketing - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 79-83, tab.
- Tytuł własny numeru
- Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
- Słowa kluczowe
- Marketing relacji
Relationship marketing - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Tradycyjne instrumenty marketingowe, czyli mieszanka marketingu 4P są dostosowane do marketingu transakcyjnego. Obecnie, w dobie marketingu strategicznego i rozwoju koncepcji relacyjnych wymagają one modyfikacji. W artykule przedstawiono wybrane, najważniejsze kierunki tych zmian.(abstrakt oryginalny)
Traditional marketing instruments, the marketing 4Ps, are designed for the transactional marketing. Today, in the era of strategic marketing and the development of relationship concepts, they should be revised. The paper presents selected, most important directions of this revisions.(short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- B. Gregor, M. Stawiszyński: E-commerce. Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002.
- J. McCarthy: Basic Marketing. A Managerial Approach. Homewood, 1981.
- J. Otto: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2004.
- T. Kasprzak: Biznes i technologie informacyjne - perspektywa integracji strategicznej. Nowy Dziennik, Warszawa 2003.
- I. Gordon: Relacje z klientem. Marketing partnerski. PWE, Warszawa 2001.
- R. Lauternborn: New Marketing Litany. Four P's Passe; C-Words Take Over. "Advertising Age" 1990, nr 10.
- Ph. Kotler: Marketing. Felberg SJA, Warszawa 1999.
- M. Christopher, A. Payne, D. Ballantyne: Relationship Marketing. Butterworth-Heinemann Ltd., Oxford 1991.
- Furtak: Marketing partnerski na rynku usług. PWE, Warszawa 2003.
- System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie. Red. A. Nowicki. PWE, Warszawa 2005.
- D. Peppers, M. Rogers: Enterprise One-to-One: Tools for Building Unbreakable Customer Relationships in the Interactive Age. Piatkus, London 1997.
- E. Frąckiewicz: Marketing internetowy. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2006.
- A. Afuah, C. Tucci: Biznes internetowy. Strategie i modele. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol