BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Makowska Aleksandra (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Ewolucja marketingu partnerskiego na przykładzie ubezpieczeń
Evolution of Partnership Marketing of the Example of Insurance
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 97-102, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Ubezpieczenia na życie, Ubezpieczenia
Partnership marketing, Life insurance, Insurances
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Firmy ubezpieczeniowe w Polsce koncentrują się raczej na zysku, nie zaś na budowaniu partnerskich relacji z klientami. Sytuacja ta niekorzystnie wpływa na stan polskiego rynku ubezpieczeniowego. Należy zatem podjąć odpowiednie działania. W artykule wskazano także na niektóre błędy popełniane przez ubezpieczycieli.(abstrakt oryginalny)

The insurance companies in Poland concentrate rather on a profit and not on building partnership relations with clients. This situation unfavorable affects the condition of Polish insurance market. Thus proper actions should be started. The paper also presents some of the mistakes made by insurance companies.(short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Pawłowska: Koniec ery agentów, początek ery doradców. "Gazeta Prawna" 31.08-02.09.2001, s. 19.
  2. K. Szymańska: Poradnik agenta ubezpieczeń. Poltext, Warszawa 2002.
  3. E. Stroiński: Przejściowe zjawisko rezygnacji z ubezpieczeń życiowych, czy stabilizacja rynku?. W: Forum dyskusyjne ubezpieczeń i funduszy emerytalnych. Zjawisko rezygnacji z ubezpieczeń życiowych. KNUiFE, Warszawa, styczeń 2004, s. 29-30.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu