BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bilińska-Reformat Katarzyna (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań
Large Selling Area Chain Stores Relations with Customers According to Research
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 192-200, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Relacje organizacja-otoczenie, Relacje z klientami
Organization-environment relations, Relationships with customers
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu było wykazanie, że organizacje wielkopowierzchniowe działające w Polsce prowadzą intensywną walkę o klienta. Ważnym elementem tej walki jest budowa trwałych relacji z klientami. W opracowaniu przedstawiono wyniki badań dotyczących relacji pomiędzy placówkami handlowymi a ich klientami. Wskazano przy tym, jakie elementy decydują o atrakcyjności tych placówek dla klientów i pozwalają na budowę trwałych relacji z nimi. Zidentyfikowano także działania podejmowane przez organizacje wielkopowierzchniowe w celu budowy trwałych relacji z klientami.(abstrakt oryginalny)

The purpose of the article is indicating that large selling area chain stores that operate in Poland fight for customers. Development of strong relationship with customers is an important factor here. The paper presents the results of research on the relationship between stores and their customers. The elements that decide on the level of attractiveness of those stores for customers and that allow for building strong relationship with them are indicated in the paper. Also, actions undertaken by large selling area chain stores for the purpose of development of strong relations with customers are identified in the article.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. O wzroście tych wymagań piszą: B. Davies, Ph. Ward: Managing Retail Consumption. John Wiley&Sons, Ltd. New York 2002.
  2. P. Kwiatek: Programy lojalnościowe. Wyd. Wolters Kluwer, Polska, Kraków 2007.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu