BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hall Hanna (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
Tytuł
Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych
Customer Satisfaction as the Subject of Marketing Research
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 235-242
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Satysfakcja klienta, Badania marketingowe
Customer satisfaction, Marketing research
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest zaprezentowanie korzyści z badania poziomu satysfakcji klientów dla współczesnych organizacji i jej dostarczania. Szczególną uwagę poświęcono strukturze i przedmiotowi procesu badawczego, metodom i technikom ich badania. Zwrócono uwagę na poziom popularności realizacji badań satysfakcji w polskich przedsiębiorstwach.(abstrakt oryginalny)

The aim of the paper is presenting benefits of researching customer satisfaction level for modern organizations, as well as providing satisfaction. Particular attention has been paid to the structure, subject, methods and techniques of research process. The level of popularity of satisfaction research in Polish companies has also been discussed.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Jachnis: Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz Warszawa 2007.
  2. A. Meyer, P. Westerbarkey: Measuring and Managing Hotel Guest Satisfaction. W: Sernice Quality In Hospitality Organisations. Red. M.D. Olsen, R. Teare, E. Gummesson. Cassel 1996, s. 190.
  3. A. Pukas: CRM jako narzędzie wspomagające badania satysfakcji klientów. W: Badania marketingowe. Metody, tendencje, zastosowania. Red. K. MazurekŁopacińska. Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003, s. 401.
  4. K. Mazurek-Łopacińska: Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe. PWE Warszawa 2003.
  5. N. Hill, J. Alexander: Pomiar satysfakcji i lojalności klientów. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  6. G.A. Churchill: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Wyd. Naukowe PWN Warszawa 2002.
  7. B. Marciniak: Badanie satysfakcji klientów - problemy i metody badawcze. "Marketing i Rynek" 2000, nr 11, s. 23.
  8. Badania marketingowe. Teoria i praktyka. Red. K. Mazurek-Łopacińska. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  9. T. Sikora, P. Kafel: Badania satysfakcji klientów w przedsiębiorstwach z funkcjonującym systemem zarządzania jakością. "Marketing i Rynek" 2004, nr 8.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu