BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalska-Dudek Izabela (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży
Application of Loyalty Programs on Travel Offices Market
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 272-279, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Biuro podróży
Loyalty programs, Travel agency
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Głównym zadaniem programów lojalnościowych jest wspieranie procesu kształtowania lojalnego klienta. W artykule zaprezentowano przesłanki stosowania, zasady projektowania programów lojalnościowych, a także przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących oceny stopnia wykorzystania tego narzędzia w działalności biur podróży w Polsce.(abstrakt oryginalny)

The main aim of loyalty programs is supporting the process of building up clients' loyalty. The paper presents the basic principles of loyalty programs construction as well as results of the questionnaire survey, which estimated the level of loyalty programs application in practice of travel agencies in Poland. 14 E.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. G. Sroga: Trendy w marketingu partnerskim. "Marketing w Praktyce" 2005, nr 2.
  2. W. Urban, D. Siemieniako: Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2009.
  3. J. Otto: Marketing relacji. Koncepcja i zastosowanie. Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2004.
  4. I. Michalska-Dudek, A. Rapacz: Kształtowanie lojalności klienta biur podróży z wykorzystaniem programów lojalnościowych. W: Gospodarka turystyczna w regionie. Wybrane zagadnienia jej funkcjonowania. Red. A. Rapacz. Wydawnictwo AD-REM, Jelenia Góra 2009.
  5. Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
  6. Wskaźniki marketingowe. Red. R. Kozielski. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
  7. E. Rudawska: Lojalność klientów. PWE, Warszawa 2005.
  8. Ph. Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Wydawnictwo Gebethner&S-ka, Warszawa 1994.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu