BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wilk Iwona (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych
Partnership Relations in the Agrotourism Services
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 306-312
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Relacje partnerskie, Usługi turystyczne, Agroturystyka
Partner relationships, Tourism services, Agrotourism
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Rozwój otoczenia konkurencyjnego na rynku usług agroturystycznych sprzyja umacnianiu się pozycji konsumentów. Ich zachowania są zarówno punktem wyjścia, jak i sposobem weryfikowania decyzji marketingowych. W obliczu rozwijającego się rynku usług agroturystycznych i narastającej na nim konkurencji, możliwe do wykorzystania przez gospodarstwa agroturystyczne instrumenty marketingu klasycznego nie są już wystarczająco efektywne. Zasadne jest więc stosowanie koncepcji marketingu relacji w celu kreowania długookresowych relacji partnerskich pomiędzy gospodarstwem agroturystycznym a jego klientami.(abstrakt oryginalny)

Development of the competitive environment in the agrotourism services market fosters customers' empowerment. Their behaviour is both the starting point and a way for verification of marketing decisions of companies. In the face of developing agrotourism services market and increasing competition traditional marketing tools are not sufficiently effective. Therefore it is necessary to adopt relationship marketing concept to create long term relations between agrotourism farm and its customers.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Otto: Marketing relacji. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu