BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wyrwisz Joanna (Politechnika Lubelska)
Tytuł
Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych
Relationship Marketing in Process of Diffusion of Product Innovations
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 414-421, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
Słowa kluczowe
Marketing relacji, Innowacje w produkcji, Dyfuzja
Relationship marketing, Innovations in production, Diffusion
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Nawiązywanie relacji z klientem jako adresatem działań innowacyjnych jest istotne z punktu widzenia procesu akceptacji innowacji. Organizacja zdobywa bowiem informacje, jak klient postrzega innowacje, czy innowacja jest akceptowana, w jakim stopniu i co jest powodem tej akceptacji lub jej braku.(abstrakt oryginalny)

Entering into relations with a customer as the recipient of innovation activities is significant form the point of view of innovation diffusion process. This way the organization obtains information on how the customer perceives innovation, whether the innovation is accepted, to what degree and what is the reason for its acceptance or its rejection. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. S. Łobejko: Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2005.
  2. Innowacje w rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformacji. Red. W. Janasz. Difin, Warszawa 2004.
  3. Ph. Kotler, G. Amstrong, J. Saunders, V. Wong: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
  4. N. Hill, J. Aleksander: Pomiar satysfakcji i lojalności klientów. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu