BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sondej Tomasz (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej
Regulation of TV Advertising in the Light of European Union Legislation
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 97-102, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Reklama, Prawo
Advertising, Law
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono ewolucję regulacji przepisów dotyczących reklamy telewizyjnej na obszarze Unii Europejskiej. Zaprezentowano w nim pojęcie reklamy telewizyjnej w prawie europejskim oraz szczegółowe rozwiązania prawne ograniczające działalność nadawców telewizyjnych (czas i sposób nadawania), jak i reklamodawców (treść przekazów reklamowych). (abstrakt oryginalny)

The paper presents the evolution of legislation concerning TV advertisements on the area of European Union. The paper also presents the concept of TV advertisement in the European law and detailed legislations limiting activities of TV operators (time and ways of broadcasting) and advertisers (content of advertisements). (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu