BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zajkowska Monika (Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku)
Tytuł
Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej
Internal Communication as an Element of Integrated Marketing Communication
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 210-216
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Komunikowanie marketingowe
Communication, Marketing communication
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule skupiono się na problematyce komunikacji wewnętrznej jako elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Komunikację wewnątrz organizacji przyjęto jako kluczowy składnik sprawnego systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Takie podejście pozwoliło wysunąć istotny wniosek: przed przystąpieniem do budowy strategii komunikacji na zewnątrz organizacji należy stworzyć właściwy system komunikacji wewnętrznej. (abstrakt oryginalny)

The paper is focused on the internal communication as an element of integrated marketing communications. Internal communication is considered as an essential part of an efficient integrated marketing communications system. From this we can conclude, that before starting to build external communications system is necessary to establish appropriate internal communications system. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Szymańska: Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Oficyna Wydawnicza Unimex, Wrocław 2005, s. 266.
  2. J. Trębecki: Relacje wewnętrzne. W: Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju. Red: J. Olędzki, D. Tworzydło. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 107.
  3. T. Goban-Klas: Public relations czyli promocja reputacji. Business Press, Warszawa 1997.
  4. A. Olsztyńska: Wizerunek także dla pracownika: cele i techniki PR wewnątrz firmy. "Personel" 1999, nr 9 s. 30-32.
  5. N. Ofmański: Zintegrowane komunikowanie - jak tego dokonać? Droga do większego oddziaływania rynkowego, poprzez scalanie poszczególnych narzędzi komunikowania. "Impact" 2002, nr 7, s. 42-43.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu