BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żuchowski Ireneusz (Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Społeczna w Ostrołęce), Grzybowska-Brzezińska Mariola (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)
Tytuł
Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu Ostrołęckiego
The Promotion Activities of Micro Enterprises in Ostroleka Subregion
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 222-227, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Promocja, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Promotion, Small business
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczące działań promocyjnych podejmowanych przez mikroprzedsiębiorstwa. Uzyskane wyniki wskazują na profesjonalizm przedsiębiorców w tym zakresie, pomimo niewielkich budżetów promocyjnych. Przedsiębiorcy oceniają efekty podejmowanych działań promocyjnych na podstawie obserwowanego wzrostu zysku po podjęciu tych działań. (abstrakt oryginalny)

The paper presents results of research concerning the promotional actions undertaken by micro enterprises. The results point out entrepreneurs' professionalism in this field, in spite of small promotional budgets. The entrepreneurs assess the effects of undertaken promotion actions On the basis of observed profit's growth caused by these actions. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. B. Pilarczyk: Reklama jako narzędzie komunikacji masowej. [W:] Komunikowanie się w marketingu. Red. H. Mruk. PWE, Warszawa 2004, s. 17.
  2. A. Styś: System marketingu - nowe oczekiwania i wyzwania. [W:] Współczesne problemy marketingu. Red. W. Grzegorczyk. Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica 184, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005, s. 15.
  3. R. Zembura: Struktura i uwarunkowania działań promocyjnych w joint venture. http://www.swiatmarketingu.pl/ index.php?rodzaj=03&id_numer=57220.
  4. S. Makarski: Skuteczność wybranych form promocji. [W:] Marketing w Gospodarce opartej na wiedzy. Red. S. Figiel. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn 2007, s. 409.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu