BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Barska Anetta (Uniwersytet Zielonogórski), Śnihur Janusz (Uniwersytet Zielonogórski)
Tytuł
Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości
Brand Importance as an Element of Competitive Advantage and Identity Maintain
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 231-240, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Marka, Tożsamość, Przewaga konkurencyjna
Brand, Identity, Competitive advantage
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Znaczenie marki czy kraju pochodzenia jest jednym z głównych czynników wyboru w procesie zakupu. Wpływ na pozycję firmy ma więc znajomość jej i produktów wśród klientów. W artykule przedstawiono analizę wybranych wyników badań w celu zasygnalizowania ich wpływu na kształtowanie strategii firmy. (abstrakt oryginalny)

The importance of a brand or a country of origin is one of main factors of choice in the buying process. The awareness of a company and its brands has an impact on this company position among customers. The paper presents the analysis of chosen research results in order to indicate their impact on company's strategy formulating. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Barney: Gaining and Sustaining Competive Advantage. London 1997.
  2. M Williams: Interactive Marketing. How to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action. Prentice Hall, Australia 1994, s. 354.
  3. ^ S. Day: Budowanie trwałych związków. "Puls Biznesu" - dodatek "Marketing doskonały", 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu