BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mikołajczyk Jan (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Wanat Tomasz (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Tytuł
Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu
Shopping Center Image Development Based on the Example of Stary Browar in Poznań
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 250-258, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Handel
Company image, Trade
Uwagi
streszcz., summ.
Firma/Organizacja
Centrum Handlu Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu
Abstrakt
Artykuł przestawia działania związane z kształtowaniem wizerunku, który jest istotnym elementem strategii marketingowej centrum handlowego. W dobie rosnącej konkurencji centrum handlowe oferuje znacznie więcej niż możliwość zrobienia zakupów. Stary Browar w Poznaniu kreuje swój image jako miejsce, gdzie klienci mają możliwość kontaktu ze sztuką, co w praktyce przynosi znakomite efekty. (abstrakt oryginalny)

The paper provides activities related to formulation of an image, which is an essential element of the shopping center's marketing strategy. In an era of increasing competition in retailing, shopping center offers much more than the opportunity to go shopping. Stary Browar in Poznań creates its own image, as the place where customers have the opportunity to communicate with art, which in practice brings excellent business results. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Leksykon marketingu. Red. J. Altkorn, T. Kramer. PWE, Warszawa 1998, s. 176-178.
  2. Kompendium wiedzy o marketingu. Red. H. Mruk, B. Pilarczyk. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2006, s. 214.
  3. J. Penc: Strategie zarządzania. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1994, s. 212.
  4. Z. Ziobrowski, D. Ptaszycka-Jackowska, A. Rębowska, A. Geissler: Rewitalizacja - Rehabilitacja - Restrukturyzacja. Odnowa Miast. IGPiK, Kraków 2000, s. 33.
  5. J. Głaz: Rozmowa z R. Przybyłem. "Band Magazyn Starego Browaru" 2008, nr 4, s. 32.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu