BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Peszko Kamila (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych
The Importance of Visual Identification System for the Organization of Scientific Conferences
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 266-270, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Konferencja naukowa
Scientific conference
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł ma na celu pokazanie, jak wykorzystywane są elementy składające się na tożsamość danego podmiotu oraz uświadomienie błędnego kojarzenia Corporate Identity tylko z przedsiębiorstwem. Brak kompleksowości w zarządzaniu tożsamością firmy sprawia, że dochodzi do utraty zaufania, spadku kontroli nad szeroko pojmowaną komunikacją. Budując wizerunek organizacji, każdy bowiem aspekt, przy odbiorze przekazu, odgrywa istotną rolę. Analizowaną tematykę odniesiono do organizacji konferencji naukowych. (abstrakt oryginalny)

The paper is intended to indicate the way or using the elements making up the identity of an entity and to raise awareness of the erroneous matching Corporate Identity with company only. The lack of complexity in managing the company's identity makes loss of trust and decrease control over wide ranging communication. Building the image of an organization every aspect (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Kall: Jak zbudować silną markę od podstaw. Wyd. Helios, Gliwice 2006, s. 27-28.
  2. J. Tkaczyk: Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego. Przykład sektora pośrednictwa ubezpieczeniowego. [W:] Kierunki rozwoju w marketingu usług. Red. A. Czubała, J.W. Wiktor. WSPIM, Chrzanów 2002, s. 223-235.
  3. E. Stopa-Pielesz: Corporate Design czyli jak sprawić, by estetyka pracowała na sukces firmy. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2002, s. 25.
  4. M. Wojtoń: Jak cię widzą... tak cię kupią, "MpK-T", nr 160, z dnia 22-02-2007; http://www.marketing-news.pl/ theme.php?art=527.
  5. Podstawy marketingu; Problemy na dziś i jutro. Red. J. Perenc. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008, s. 269.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu