BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ostrowska Izabela (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "Młodych Dorosłych"
Conditions Of Purchase Decisions Making By "Young Adults" Segment
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 349-359, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Segmentacja klientów, Młodzież
Customer segmentation, Youth
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Autorka w artykule podjęła próbę oceny czynników wpływających na decyzje nabywcze osób z segmentu "młodych dorosłych" (18-29 lat). Wykorzystano wyniki badania ankietowego, w którym sprawdzono jak niska cena, wysoka jakość produktu, marka producenta oraz otwartość na nowości rynkowe wpływają na decyzje nabywcze młodych klientów. (abstrakt oryginalny)

The paper is an attempt to estimate factors influencing purchasing decisions of customers from "young adults" segment (age 18-29 years). The results of the survey research are used. The survey concerned the problem of how a low price, high quality, a brand of a producer and acceptance of new products on the market influence the young customers' decisions. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Olejniczuk-Merta: Rynek młodych konsumentów w Polsce. Difin, Warszawa 2001, s. 12-13.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu