BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalak Jacek (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie), Warzocha Zbigniew (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)
Tytuł
Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem
Advertising Paper as Form of Marketing Communication With Clients
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 455-462, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Promocja, Komunikowanie marketingowe
Promotion, Marketing communication
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem pracy było zaprezentowanie wyników badań dotyczących postrzegania przez konsumentów korzyści z promocji oraz oceny skuteczności oddziaływania gazetek promocyjnych na zachowania konsumenckie w procesie zakupów. Badania przeprowadzono metodą wywiadu z wykorzystaniem kwestionariusza ankietowego wśród 100 klientów jednej z olsztyńskich sieci handlowych. Badania potwierdziły dużą skuteczność oddziaływania gazetek promocyjnych. Zdecydowana część respondentów przegląda je, wybiera produkty, porównuje różne oferty czy też w końcu robi z nimi zakupy. (abstrakt oryginalny)

The objective of the paper is presenting results of research on consumers' perception of benefits stemming from promotion as well as effectiveness of advertising papers influence on consumer behavior in the buying process. The research was carried out among 100 clients of one of the outlet chains in Olsztyn and interview method with the use of a questionnaire form was used. The research confirmed high effectiveness of advertising papers. Majority of respondents skims through them, chooses products, compares different offers and eventually shops using them. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J.W. Wiktor: Promocja system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 10-11.
  2. E Przypadek, J. Przypadek: Promocja. WSiP, Warszawa 1999, s. 19.
  3. T. Sztucki: Promocja sztuka - pozyskiwania nabywców. Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1995, s. 17.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu