BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mirecki Jacek (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
Tytuł
Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego
Bluetooth Marketing a Mobile Marketing Form
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 463-467
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Marketing mobilny
Mobile marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest prezentacja bluetooth marketingu jako nowoczesnego narzędzia marketingu mobilnego. Autor, w oparciu o własne doświadczenia i dostępną literaturę, przedstawia wady i zalety stosowania tej technologii. (abstrakt oryginalny)

The objective of the paper is presenting bluetooth marketing as a modern of mobile marketing. The author basing on own experience and available literature introduces advantages and disadvantages of this technology. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Ph. Kotler: Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, s. 4-9.
  2. S. Godin: Permission Marketing Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers. SIMON&SCHUSTER, New York 1999, s. 40-52.
  3. K. Kotyra, A. Pysz-Radziszewska: Marketing w teorii i praktyce. Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2001, s. 13.
  4. Ł. Łysik: SMS jako narzędzie marketingu mobilnego. [W:] Realizacja Systemów Wspomagania Organizacji. Materiały konferencyjne. Akademia Ekonomiczna, Katowice 2004, s. 554.
  5. M. Haig: Mobile Marketing (The Messager resolution). Kogan Page, London 2002, s. 47-60.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu