BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rybowska Agnieszka (Akademia Morska w Gdyni)
Tytuł
Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta
Impact of Whisper Marketing on Consumer's Decision Process
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 477-481, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Marketing szeptany, Konsument
Buzz marketing, Consumer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Marketing szeptany jest stosunkowo nową formą promowania produktów. Pojęcie to nie jest znane większości badanych, choć stosowane. Konsumenci bowiem bardziej ufają opinii innych konsumentów niż tradycyjnej reklamie. Respondenci często korzystają z rekomendacji innych osób i sami chętnie przekazują informacje na temat towarów i usług. Ważnym medium wykorzystywanym w tym przekazie jest Internet, a szczególnie blogi i fora internetowe. (abstrakt oryginalny)

Whisper marketing is a relatively new form of product promotion. This term is not well known by the majority of researched group; however it is applied, as consumers have more trust to opinions of other consumers than to traditional advertisement. Respondents frequently take advantage of other's recommendation and eagerly pass information about products and services by themselves. Internet is important medium use in that conveyance, blogs and internet forums in particular. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Hughes: Marketing szeptany. Buzzmarketing. MT Biznes, Warszawa 2008, s. 7.
  2. A. Winciorek: Skuteczny marketing szeptany. http://www.egospodarka.pl/39949,Skuteczny-marketingszeptany, 1,20,2.html (23.06.2009).
  3. A. Ehrlich, J.C. Levinson: Marketing partyzancki. PWE, Warszawa 1998, s. 25.
  4. P. Fortuna, S. Paroszkiewicz: Energetyczny marketing szeptany- nowoczesne formy promocji produktów i usług. www.marketing.nf.pl/Artykul/7377str_2.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu