BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Rola informacji w internetowej komunikacji marketingowej
The Role of Information in Interent Marketing Communication
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 503-509
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Internet, Komunikowanie marketingowe
Internet, Marketing communication
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaakcentowano rolę informacji jako elementu kluczowego w komunikacji marketingowej. Podkreślono również znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jako szybkiego medium informacji. (abstrakt oryginalny)

The paper lays emphasis on the role of information as a key component in marketing communication. The paper also accents the importance of internet in marketing communications, as the fast medium of communication. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Toffler: Szok przyszłości. Wyd. PIW, Warszawa 1974, s. 270.
  2. Wybrane aspekty funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych. Red. H. Babis, W.M. Maziarz. Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 1999, s. 59.
  3. M. Goliński: Gospodarka i informacja. [W:] W drodze do społeczeństwa. informacyjnego, Red. J. Lubacz. Wyd. Politechniki Warszawskiej, Warszawa, 1999, s. 141.
  4. Elementy zarządzania informacją i komunikacją w przedsiębiorstwie. Red. Z. Martyniak. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1997, s. 9-10.
  5. System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Red. A. Nowicki. PWE, Warszawa 2005, s. 22.
  6. R. Pieczykolan: Informacja marketingowa. PWE, Warszawa 2005, s. 23.
  7. G. Rosa: Komunikacja marketingowa. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2006, s. 64.
  8. J. Unold: Systemy informacyjne marketingu. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, s. 93.
  9. Ph. Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Wyd. Gebethner&S-ka, Warszawa 1994, s. 115.
  10. M. Thomas: Podręcznik marketingu. PWN, Warszawa 1998, s. 48.
  11. T. Kasprzak: Biznes i technologie informacyjne - perspektywa integracji strategicznej. Nowy Dziennik, Warszawa 2003, s. 247-248.
  12. S. Collin: Marketing w sieci. Wyd. Felberg SJA., Warszawa 2002, s. 9.
  13. Valeriana. Eseje o komunikowaniu między ludźmi. Red. J. Mikułowski-Pomorski, Z. Bajka. Ośrodek Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 1996, s. 101.
  14. J. Dyche: CRM. Relacje z klientami. Wyd. OnePress, Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu