BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drab-Kurowska Anna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Marketing on-line w e-biznesie
On-Line Marketing in E-Business
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 510-516, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Biznes elektroniczny
e-marketing, e-business
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano możliwości sieci Internet w kontekście marketingu on-line. Wskazano na pewne cechy charakterystyczne, typowe dla marketingu on-line, które gwarantują sukces w obszarze e-biznesu. Ponadto omówiono narzędzia, które ten proces umożliwiają. (abstrakt oryginalny)

The paper presents internet network possibilities in on line marketing context. There are certain characteristic elements indicated, typical for on-line marketing, which guarantee the success in e-business area. Moreover there are presented instruments, which make this process possible. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. H&U. Mocker: Intranet - Internet in betrieblichen Einsatz. Verlag Datakontext, Frechen - Kögnsdorf 1998, s. 220.
  2. Ch. Ludwig: Existenzgründung im Internet. Gabler Wieweg, Wiesbaden 2001, s. 15-16.
  3. R. Kański: Procesy wirtualizacji przedsiębiorstw. [W:] Komunikacja gospodarcza. Studia i Materiały. Red. A. Małachowski. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, s. 64.
  4. A. Małachowski: Wstęp. [W:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych. Red. A. Małachowski. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2000, s. 10.
  5. A. Banach: Reklama internetowa jako element e-biznesu w Polsce. http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php? numer=13&id=250#30 (20.05.2009).
  6. S. Collin: Marketing w sieci. Wyd. Felberg SJA, Warszawa, 2002, s. 51.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu