BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gębarowski Marcin (Politechnika Rzeszowska)
Tytuł
Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi
Meaning of the Internet in the Process of Communication Between the Trade Shows Organizers and Visitors
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 517-522, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Internet, Komunikowanie marketingowe, Targi
Internet, Marketing communication, Fair
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów z osobami, które chcą uczestniczyć w wydarzeniach wystawienniczych w charakterze interesantów oraz zwiedzających. Odniesiono się przy tym do wyników badań pierwotnych pokazujących, jak w ciągu ostatnich lat zwiększyło się znaczenie sieci komputerowej jako źródła pozyskiwania informacji o targach. (abstrakt oryginalny)

The paper presents the possibilities of using internet in the process of communication between trade shows organizers with people who want to participate in exhibition events as enquirers and visitors. In addition, the author referred to the findings of primary research demonstrating the way the meaning of computer network as a source of acquiring information about the trade shows increased during the last years. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Gębarowski: Internet w służbie uczestników targów. "Gazeta Targowa" 2007, nr 1(276), s. 17-18.
  2. A. Maciorowski: Marketing interaktywny - obraz rynku i perspektywy. "Marketing w Praktyce" 2006, nr 9(103), s. 80.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu