BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzybowski Marek (Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni)
Tytuł
Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni - Case Study
City Promotion by Events. Gdynia Example - Case Study
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 624-631, tab., rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Promocja miasta, Rynek turystyczny
City promotion, Tourism market
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Gdynia
Gdynia
Abstrakt
W artykule przedstawiono promocję miasta Gdyni głównie na rynkach turystycznym i biznesowym. Zaakcentowano przede wszystkim rolę wydarzeń. Zidentyfikowano również główne segmenty rynku dla działań promocyjnych podejmowanych przez miasto Gdynię. (abstrakt oryginalny)

The paper presents the promotion of Gdynia city on the tourism and business markets mainly. The role of events is especially emphasized. The main market segments for promotional activities undertaken by city of Gdynia are identified. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Grzybowski: Port morski - budowanie marki firmy na rynku globalnym B2B (na przykładzie portu w Gdyni). [W:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Specyfika marki we współczesnej gospodarce. Red. G. Rosa, A. Smalec. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 511. Ekonomiczne Problemy Usług nr 26. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008, s. 63-70.
  2. M. Grzybowski: Sezon na rejsy. "Polska Gazeta Transportowa" 2009, nr 19, s. 5.
  3. M. Grzybowski: Attractive Gdynia. "The Warsaw Voice" z dnia 20.05. 2009, s. 18.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu