BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiażewicz Joanna (Politechnika Rzeszowska)
Tytuł
Reklama w komunikacji marketingowej gmin
Advertisement in Municipalities Marketing Communication
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 692-700, tab., rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Słowa kluczowe
Reklama, Komunikowanie marketingowe, Gmina
Advertising, Marketing communication, District
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Województwo podkarpackie
Podkarpackie Voivodship
Abstrakt
W artykule omówiono znaczenie reklamy w komunikacji marketingowej gmin i możliwości oraz cele jej zastosowania. Ponadto zaprezentowano wyniki badań na temat zakresu i celów wykorzystania reklamy skierowanej do wybranych grup w otoczeniu na przykładzie gmin w województwie podkarpackim. (abstrakt oryginalny)

The paper describes the importance of advertisement in marketing communication on the level of municipalities and it provides possible use of such communication. Additionally, it presents the research results which reflect the scope and purposes of advertisement aimed at the selected target groups on the example of the municipalities which belong to Podkarpackie voivodeship. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Czornik: Promocja miasta. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2005, s. 88-89.
  2. P. Kotler, N. Lee: Marketing w sektorze publicznym - mapa drogowa wyższej efektywności. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne Spółka z o.o., Warszawa 2008, s. 156.
  3. J.W. Wiktor: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2006, s. 164.
  4. B. Gajdzik: Promocja w gminach - teoria a praktyka. "Marketing i Rynek" 2000, nr 10, s. 20-21.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu