BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Nowy produkt telekomunikacyjny w aspekcie konwergencji
New Telecommunications Product in the Aspect of Convergence
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 35, cz.2, s. 519-530, rys., bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Rynki przesyłu i przetwarzania informacji - stan obecny i perspektywy rozwoju. Cz.2
Słowa kluczowe
Produkt, Telekomunikacja, Konwergencja
Product, Telecommunication, Convergence
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W klasycznym ujęciu przez nowy produkt rozumie się wszystko to, czego konsument wcześniej nie mógł kupić. Nowy produkt to pojęcie bardzo szerokie - od unikatowych innowacji, będących wynikiem wielonakładowych zaawansowanych badań technologicznych, po modyfikacje już istniejących produktów. (fragment tekstu)

This article shows the meaning of innovation on the telecommunication market, like new telecommunication products. This product is presented in the aspect of convergence, which is depend on interaction and to eliminate the barriers between present technique and market segmentation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Bühler D.: Konvergenz - der neue Treiber der Telekommunikation. NTZ 1998, nr 11.
  2. Dobiegała-Korona B.: Zielone światło dla innowacji. "Nowe Życie Gospodarcze" 1998, nr 36.
  3. Drucker P. F.: Innowacyjność i przedsiębiorczość. PWE, Warszawa 1992.
  4. Konwergencja telefonii stałej, telefonii komórkowej, sieci internetowych i telewizji kablowej a rynek w Polsce. Red. W. Borucki. Wyd. ITTI, Poznań 2000.
  5. Popławski W.: Mechanizmy procesów innowacyjnych w rozwoju przemysłów wysokiej techniki. Uniwersytet M. Kopernika w Toruniu, Toruń 1995, za: B. Pietrzycka: Klasyfikacja przedsięwzięć innowacyjnych w przedsiębiorstwie. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 1998, nr 9.
  6. Strouse K. G.: Marketing Telecommunications Services Ch., F. Piner, London, 1982.
  7. Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Roz. 2 art. 81.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu