BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andrzejewska Patrycja (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, doktorantka)
Tytuł
Analiza porównawcza kampanii promocyjnych piw kategorii radler w Polsce
Źródło
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie", 2013, lipiec, s. 11-14, rys., tab., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Rynek piwa, Reklama, Promocja produktu, Kampanie reklamowe, Analiza porównawcza
Beer market, Advertising, Product promotion, Advertising campaign, Comparative analysis
Abstrakt
Polski rynek piwa jest czwartym pod względem poziomu konsumpcji rynkiem piwa w Europie, osiągając wartość 97 litrów tego trunku na osobę w skali roku. Wysoki poziom nasycenia stawia przed producentami wyzwania, zmuszając ich do poszukiwania nowych rozwiązań w celu zdobycia nowej grupy konsumentów lub zachowania dotychczasowej liczby klientów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Beer in Poland. Industry Profile, 2010, Datamonitor International, www.datamonitor.com [dostęp: 02.06.2013]
  2. Beer Statistics 2010 edition, The Brewers of Europe, www.brewersofeurope.org [dostęp: 04.06.2013]
  3. Drewnowska B., 2013, Owocowy smak lata w jasnym pełnym, www.rp.pl [dostęp: 01.06.2013]
  4. Pieńczykowska J., 2012, Radler pomogą pobić rekord sprzedaży piwa, www.polskatimes.pl [dostęp: 07.07.2012]
  5. Stysiak M., 2013, Browary odkryły karty na lato. Czego napijemy się w wakacje? Piwa z lemoniadą dalej rządzą, www.gazeta.pl [dostęp: 08.05.2013]
  6. Sukces Radlera, 2012, Rynki Alkoholowe, Nr 8/2012
  7. www.grupazywiec.pl [dostęp: 01.06.2013]
  8. www.kp.pl [dostęp: 01.06.2013]
  9. www.wirtualnemedia.pl [dostęp: 03.06.2013]
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2084-963X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu