- Autor
- Pondel Jolanta (Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu)
- Tytuł
- Rynek elektroniczny jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej
E-Market as a Way of Winning Competitive Superiority - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (14), 2009, nr 82, s. 254-263, rys., tab., bibliogr. 19 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics. Business Informatics - Tytuł własny numeru
- Rynek usług informatycznych
- Słowa kluczowe
- Rynki elektroniczne, Przewaga konkurencyjna, Internet
Electronic markets, Competitive advantage, Internet - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest scharakteryzowanie rynku elektronicznego jako miejsca prowadzenia działalności gospodarczej. Przybliżono również korzyści e-handlu możliwe do osiągnięcia dla klientów i przedsiębiorstw.(abstrakt oryginalny)
Current economic situation makes enterprises adjust to changing business environment when they want to develop or even survive on the market. One of the most important factors which are able to improve efficiency of their business activity is e-business. This paper describes the kinds of e-commerce and advantages and disadvantages of doing business in the Internet.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Chmielarz W. (red.), Modele efektywnych zastosowań elektronicznego biznesu w sektorach gospodarki polskiej, Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie, Warszawa 2007.
- DzU 2004 nr 238, poz. 2390, z późn. zm.
- Internet World Stats, www.internetworldstats.com/stats.htm, Liczba użytkowników Internetu, czerwiec 2008.
- Krosoń M., Stefaniak P., E-kupujemy na potęgę, "Magazyn Manager" 2008 nr 5.
- Loveday L., Niehaus S., E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów, Helion, Gliwice 2009.
- Majewski P., Czas na E-biznes, Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, Gliwice 2007.
- Mcleod A., Marketing internetowy w praktyce, Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, Gliwice 2005.
- Megapanel PBI/Gemius, http://panel.pbi.org.pl/wyniki.php, lipiec 2008.
- Megapanel PBI/Gemius, http://www.idg.pl/news/338555_2/Grudniowe.wyniki.Megapanelu.najpopu-larniejsze.witryny.w.Polsce.html, grudzień 2008.
- Nocuń R., Rola systemów ekspertowych w zwiększaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, [w:] Multimedia w biznesie, red. L. Kiełtyka, Wydawnictwo Zakamycze 2003.
- Ordysiński T., Modelowanie strategii rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2007.
- Porter M.E., Porter o konkurencji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
- Sołtysik-Piorunkiewicz A., Kierunki rozwoju systemów e-biznesu, AE, Katowice 2008.
- Spyra Z., Kanały dystrybucji kształtowania relacji, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2008.
- Sus J., Współczesny klient w Internecie, Biuletyn IH, 2008.
- http://www.ecard.pl/mikroplatnosci.htm, 2008.
- http://www.ecard.pl/platnosci-online.htm, 2008.
- http://www.idg.pl/news/338555_2/Grudniowe.wyniki.Megapanelu.najpopularniejsze.witry- ny.w.Polsce.html, grudzień 2008.
- http://www.polcard.pl/polcard/11993.xml, 2008.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
1507-3858 - Język
- pol