BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pondel Jolanta (Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu)
Tytuł
Rynek elektroniczny jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej
E-Market as a Way of Winning Competitive Superiority
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (14), 2009, nr 82, s. 254-263, rys., tab., bibliogr. 19 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics. Business Informatics
Tytuł własny numeru
Rynek usług informatycznych
Słowa kluczowe
Rynki elektroniczne, Przewaga konkurencyjna, Internet
Electronic markets, Competitive advantage, Internet
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest scharakteryzowanie rynku elektronicznego jako miejsca prowadzenia działalności gospodarczej. Przybliżono również korzyści e-handlu możliwe do osiągnięcia dla klientów i przedsiębiorstw.(abstrakt oryginalny)

Current economic situation makes enterprises adjust to changing business environment when they want to develop or even survive on the market. One of the most important factors which are able to improve efficiency of their business activity is e-business. This paper describes the kinds of e-commerce and advantages and disadvantages of doing business in the Internet.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Chmielarz W. (red.), Modele efektywnych zastosowań elektronicznego biznesu w sektorach gospodarki polskiej, Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie, Warszawa 2007.
  2. DzU 2004 nr 238, poz. 2390, z późn. zm.
  3. Internet World Stats, www.internetworldstats.com/stats.htm, Liczba użytkowników Internetu, czerwiec 2008.
  4. Krosoń M., Stefaniak P., E-kupujemy na potęgę, "Magazyn Manager" 2008 nr 5.
  5. Loveday L., Niehaus S., E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów, Helion, Gliwice 2009.
  6. Majewski P., Czas na E-biznes, Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, Gliwice 2007.
  7. Mcleod A., Marketing internetowy w praktyce, Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, Gliwice 2005.
  8. Megapanel PBI/Gemius, http://panel.pbi.org.pl/wyniki.php, lipiec 2008.
  9. Megapanel PBI/Gemius, http://www.idg.pl/news/338555_2/Grudniowe.wyniki.Megapanelu.najpopu-larniejsze.witryny.w.Polsce.html, grudzień 2008.
  10. Nocuń R., Rola systemów ekspertowych w zwiększaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, [w:] Multimedia w biznesie, red. L. Kiełtyka, Wydawnictwo Zakamycze 2003.
  11. Ordysiński T., Modelowanie strategii rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2007.
  12. Porter M.E., Porter o konkurencji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
  13. Sołtysik-Piorunkiewicz A., Kierunki rozwoju systemów e-biznesu, AE, Katowice 2008.
  14. Spyra Z., Kanały dystrybucji kształtowania relacji, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2008.
  15. Sus J., Współczesny klient w Internecie, Biuletyn IH, 2008.
  16. http://www.ecard.pl/mikroplatnosci.htm, 2008.
  17. http://www.ecard.pl/platnosci-online.htm, 2008.
  18. http://www.idg.pl/news/338555_2/Grudniowe.wyniki.Megapanelu.najpopularniejsze.witry- ny.w.Polsce.html, grudzień 2008.
  19. http://www.polcard.pl/polcard/11993.xml, 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu